Tevreden klanten

Van Gansewinkel is door haar klanten met een 8,4 gemiddeld gewaardeerd (in België een 8,7), de hoogste score sinds de afvalverwerker gestart is met het onderzoeken van de klantwaardering. De verbetering van de waardering is met name behaald door een verder verbeterde score op de pijlers klachtenafhandeling en betrouwbaarheid van dienstverlening. Het onafhankelijke onderzoeksbureau Integron onderzoekt jaarlijks de klanttevredenheid onder 1.200 willekeurige klanten van Van Gansewinkel in Nederland en België.

Hoog scoorden net als voorgaande jaren de betrouwbaarheid van de dienstverlening en de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel. De chauffeurs en beladers die dagelijks het afval inzamelen, werden in 2014 zelfs met een 8,8 beoordeeld, een stijging van 0.2 punt vergeleken met 2013. Daarnaast is het aantal klachten afgenomen en het aantal bedrijven dat Van Gansewinkel aanbeveelt, toegenomen.

Voor 2015 stelt Van Gansewinkel zich ten doel om het niveau van een 8,4 minimaal te handhaven.

Wilt u zelf iets kwijt over uw ervaring met Van Gansewinkel, geeft u dat dan aan in het contactformulier.

Zelf regelen

» FactuurDigitaal gebruiken
» Adreswijziging doorgeven
» Ledigingskalender aanvragen
» Informatie aanvragen
» Klacht doorgevenRegel het met MyVanGansewinkel

Tevreden klanten

In ons jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek is Van Gansewinkel beoordeeld met een 8,7. Dit is gebaseerd op 590 beoordelingen.

Offerte aanvragen

Op zoek naar een oplossing voor uw afval? Kijk in onze webshop voor een afvalcontainer of vraag eerst om advies.

Ik wil graag advies over...

Vraag advies