Tevreden klanten

Van Gansewinkel heeft in 2014 voor de vijfde keer op rij de Klant Beleving Award gewonnen. Van Gansewinkel kwam gemeten over het jaar 2013 als beste uit de bus in de categorie facilitaire dienstverlening. De afvaldienstverlener en grondstoffenleverancier ontving de prijs van bureau Integron, dat de klanttevredenheidscijfers van een groot aantal bedrijven vergeleek.

Klanten gaven Van Gansewinkel gemiddeld een 8,2. Hiermee evenaarde Van Gansewinkel de score van de drie voorgaande jaren. Hoog scoorden de pijlers betrouwbaarheid van de dienstverlening, evenals de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel. De chauffeurs die het afval iedere dag inzamelen, werden in in 2013 zelfs met een 8,7 beoordeeld.

Voor 2014 stelt Van Gansewinkel zich ten doel om het niveau van een 8,2 minimaal te handhaven.


Wilt u zelf iets kwijt over uw ervaring met Van Gansewinkel, geeft u dat dan aan in het contactformulier.

Zelf regelen

» FactuurDigitaal gebruiken
» Adreswijziging doorgeven
» Ledigingskalender aanvragen
» Informatie aanvragen
» Klacht doorgevenRegel het met MyVanGansewinkel

Tevreden klanten

In ons jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek is Van Gansewinkel beoordeeld met een 8.2. Dit is gebaseerd op 1180 beoordelingen.

Offerte aanvragen

Op zoek naar een oplossing voor uw afval? Kijk in onze webshop voor een afvalcontainer of vraag eerst om advies.

Ik wil graag advies over...

Vraag advies